16:00 - 17:00 |
Keepers 6-tallen |
Trainingsgroep |
KG2 - D |
|
16:00 - 17:00 |
Keepers 8-tallen |
Trainingsgroep |
KG2 - D |
|
16:00 - 17:00 |
Jongens O10-1 |
|
KG2 - ABC |
Trainers, Klaske en Paul |
16:00 - 17:00 |
Jongens O10-2 |
|
KG2 - ABC |
Trainers, Klaske en Paul |
16:00 - 17:00 |
Jongens O8-1 |
|
KG1 |
Trainers, Jan Willem en Sjoerd |
16:00 - 17:00 |
Jongens O8-2 |
|
KG1 |
Trainers, Jan Willem en Sjoerd |
16:00 - 17:00 |
Jongens O9-1 |
|
KG1 |
Trainers, Jan Willem en Sjoerd |
16:00 - 17:00 |
Jongens O9-2 |
|
KG1 |
Trainers, Jan Willem en Sjoerd |
16:00 - 17:00 |
Meisjes O10-1 |
|
KG2 - ABC |
Trainers, Klaske en Paul |
16:00 - 17:00 |
Meisjes O10-2 |
|
KG2 - ABC |
Trainers, Klaske en Paul |
16:00 - 17:00 |
Meisjes O10-3 |
|
KG2 - ABC |
Trainers, Klaske en Paul |
16:00 - 17:00 |
Meisjes O8-1 |
|
KG1 |
Trainers, Jan Willem en Sjoerd |
16:00 - 17:00 |
Meisjes O8-2 |
|
KG1 |
Trainers, Jan Willem en Sjoerd |
16:00 - 17:00 |
Meisjes O8-3 |
|
KG1 |
Trainers, Jan Willem en Sjoerd |
16:00 - 17:00 |
Meisjes O9-1 |
|
KG1 |
Trainers, Jan Willem en Sjoerd |
16:00 - 17:00 |
Meisjes O9-2 |
|
KG1 |
Trainers, Jan Willem en Sjoerd |
16:00 - 17:00 |
Meisjes O9-3 |
|
KG1 |
Trainers, Jan Willem en Sjoerd |
16:00 - 17:00 |
Meisjes O9-4 |
|
KG1 |
Trainers, Jan Willem en Sjoerd |
16:00 - 17:00 |
Meisjes O9-5 |
|
KG1 |
Trainers, Jan Willem en Sjoerd |
17:00 - 19:15 |
Keepertraining |
Trainingsgroep |
KG2 - D |
Joris |
17:00 - 20:00 |
Overig |
Trainingsgroep |
KG2 - ABC |
Carroussel |
17:00 - 18:00 |
Meisjes O14-3 |
Wolter de Greve |
KG1 - AB |
|
17:15 - 18:45 |
Meisjes O14-1 |
|
KG1 - CD |
Carroussel training;
Tijd is 17:20-18:40 uur!
|
17:30 - 19:00 |
Jongens O14-1 |
|
KG1 - CD |
Carroussel training;
Tijd is 17:40-19:00 uur! |
18:00 - 19:30 |
Meisjes O16-1 |
|
KG1 - CD |
Carroussel training;
Tijd is 18:00-19:20 uur! |
18:00 - 19:00 |
Meisjes O16-2 |
Wolter de Greve |
KG1 - AB |
|
18:15 - 19:45 |
Jongens O16-1 |
|
KG1 - CD |
Carroussel training;
Tijd is 18:20-19:40 uur! |
19:00 - 20:00 |
Meisjes O18-3 |
Wolter de Greve |
KG1 - AB |
|