De sleutel van het clubhuis

2024 28 Februari

Het clubhuis is open tijdens de trainingen en wedstrijden. Is het nodig om buiten de openingstijden in het clubhuis te zijn, dan kan je vooraf contact opnemen met de verenigingsmanager. Ook bij problemen met openen/sluiten van het clubhuis kan je met hem contact opnemen.

Voorheen was er altijd een sleutel af te halen bij Bijvoet, maar dat kan niet meer. Ook het sleutelkastje op de Ossenmarkt is er niet meer. Daarom zijn er nieuwe oplossingen ingesteld, zoals een sleutelkastje op het terrein van de club in geval van nood.

In principe opent op zaterdag en zondag het vaste bardienstpersoneel het clubhuis. Mocht dit incidenteel anders zijn, dan informeren wij de eerste bardienst hoe zij toegang krijgen tot het clubhuis.

Contact Verenigingsmanager Ulco
Whatsapp: 06 – 29583068