Inplannen diensten tweede helft seizoen

2023 26 Februari

Het tweede gedeelte van seizoen ’22 –’23 gaat starten, dus kan je je ook weer indelen voor diensten: bar en fluiten. Deel jezelf in, dan wordt je niet ingedeeld op een ongunstige dag/tijdstip!

Hoe werkt indelen bardienst?
Je kunt jezelf inplannen voor bardiensten op de doordeweekse dagen, zaterdag en zondag.

1.  Open de Lisa app.
  2.  Klik op de optie meer.
  3.  Klik op Plan uw dienst.
  4.  Plan jezelf in op een van de ‘Groene’ dagen
  5.  Je bardienst zie je direct in de Lisa app.

Hoe werkt indelen fluiten?
Voor iedere hockeywedstrijd moeten twee scheidsrechters opgesteld staan (bij de wedstrijden van de jongste jeugd is dat nog niet nodig). Over het algemeen fluit je 2-4x per jaar. Je fluitbeurten kan je ook zelf indelen als je inlogt op de website (dit kan nog niet via de LISA App). Doe dat op tijd, want anders gaat de scheidsrechtercommissie openstaande diensten inplannen.

1. Ga naar mhcweesp.nl
  2. Klik op Inloggen
  3. Klik op Arbitrage
  4. Klik op Maand en kies de maand dat je wilt fluiten: er verschijnt een scherm met alle beschikbare wedstrijden.
  5. Kies een wedstrijd en klik op het Groene Fluitje (je ziet je fluitbeurt ook direct staan in de LISA app).