Samen is…………………campagne

2022 27 September

Op MHC Weesp zijn we gestart met de campagne "samen is…” Met deze campagne willen we laten zien dat WIJ de vereniging samen zijn. Graag gaan we in gesprek, hoe we samen de club geweldig maken.

Op een vereniging draait het om haar leden. Dat geldt natuurlijk ook voor MHC Weesp. Als club willen we de komende tijd samen met de leden kijken naar de toekomst. Hoe verder met een groeiende vereniging, welke inzet mogen we van elkaar verwachten, hoe kunnen we dit organiseren en wat krijgen we er samen voor terug.

Samen is… met elkaar in gesprek gaan en blijven
Veelal hoor je dat er allerlei ideeën zijn voor leuke activiteiten, maar vervolgens neemt niemand het initiatief om het ook echt te organiseren. Of er is een leuk idee, maar er zijn te veel mitsen en maren vooraf en het idee blijft een idee. Er is heel veel mogelijk, maar dan moeten we het samen doen en moet iedereen ook zijn verantwoordelijkheid nemen.

Heb je een idee, wil je eens van gedachten wisselen over het clubhuis, de accommodatie, de bar, de hoogte van het kunstgras 😉 of wat dan ook, spreek iemand van het bestuur of de verenigingsmanager aan.