reminder: er zijn nog veel open plekken!Bardiensten jeugd woensdag, vrijdag en zaterdag staan open!

2023 22 Augustus

De bardiensten voor de eerste seizoenshelft voor de woensdag-, vrijdagmiddag en zaterdag staan open, jezelf inplannen kan weer.

De zondag zullen we zo snel mogelijk online open zetten in afhankelijk van de planning van de wedstrijden.

Van alle (ouders van) leden verwachten we dat ze een bijdrage leveren aan de vereniging. Dit houdt de kosten van de geldelijke contributie lager, het verhoogt de betrokkenheid bij de club én je leert elkaar beter kennen.
Ieder lid moet minimaal 10 uur per seizoen actief een bijdrage leveren aan zogenaamde ‘roosterdiensten’, tenzij je een actieve bijdrage levert aan een commissie, dan vervalt deze verplichting.

Dit jaar zullen wij alle coaches, managers en actieve vrijwilligers in een commissie in Lisa aanmerken zodat ze in principe niet ingepland kunnen worden.
Mochten hier voor iemand onduidelijkheden over zijn, willen jullie dit dan svp melden, dan kijken we naar een oplossing.

De roosterdiensten waar je je voor kan intekenen zijn:
-Bardiensten en wedstrijdtafel
-Fluitdiensten

Bij leden onder de 18 jaar wordt de bardienst door ouder of voogd gedaan.
De bardienst kun je zelf inplannen als je inlogt op de website of via de LISA app.
De bardienst mag niet over gedragen worden aan een jeugdlid.

Deel je jezelf niet op tijd in, dan delen wij alle openstaande diensten in (in de week voorafgaand aan het weekend). Als je dan niet kan, dan moet je zelf vervanging regelen.
Zie hiervoor ook het document ‘informatie over bardiensten’

Hoe deel ik mijzelf in voor een bardienst? (in de LISA app).
1- Open de LISA app.
2- Klik op de optie meer
3- Klik op Plan uw dienst
4- Plan jezelf in op een van de ‘Groene’dagen.
(je ziet je bardienst ook direct staan in de LISA app)

Verzoekje: Log in onder de naam van je kind als je je inschrijft voor een bardienst. Doe je dat onder je eigen naam, dan is het voor ons lastig de administratie van diensten bij te houden.