Rabobank, Amstel & Vecht Stern Volvo Weesp BLIQ

Inleveren (keepers) materialen

 
2022 15 Juni

Nieuws afbeelding

Deze week hebben alle aanvoerders en coaches van afgelopen jaar een mail ontvangen over het inleveren van (keepers) materialen. 
Inleveren van alle hockeymaterialen die in bruikleen uit zijn gedeeld, kan op de volgende manier:

Op de club:
Woensdag 15 en 22 juni tussen 15-16.30 uur
Vrijdag 17 juni tussen 15-16.30 uur
Zondag 19 juni tussen 10-14 uur 

Of op afspraak met Kathelijn of Karlijn (graag mailen of een berichtje sturen).

Verder graag aandacht voor de volgende punten:
1. Lever je de spullen niet in, dan zullen we kosten in rekening brengen voor het niet (compleet) inleveren van de materialen.
2. Ben je coach van een team zonder vaste keeper, wil je er dan voor zorgen dat de keeperstas compleet met maskers in de locker staat? De vaste keepers zullen wij benaderen over hun spullen. 
3. Heb jij of een van de teamgenoten thuis nog ballen liggen (gele of witte) ? Dan willen we vriendelijk vragen deze bij ons in te leveren, ook dit jaar zijn we heel veel ballen 'kwijtgeraakt'. 
4. Ben je komend seizoen weer coach of aanvoerder en heb je materialen nodig, dan kan je dat per ommegaande aangeven. We streven ernaar je dan voor de zomerstop te voorzien van een setje spullen. Je ontvangt hierover ook een mail in augustus. 
Dit kan door een mail te sturen naar [email protected]
5. Als jullie (teamgenoten) nog persoonlijk spullen in de lockers hebben liggen, dan willen wij vragen deze voor 27 juni uit de lockers te halen. Wij zullen daarna alle lockers nalopen, schoonmaken en klaarmaken voor komend seizoen. Alle persoonlijke spullen zoals bijv sticks en schoenen die op dat moment nog in lockers liggen, zullen we eruit halen
6. Vaste keepers kunnen hun keeperstas in de locker laten staan.

Kijk voor meer informatie over hockeymaterialen bij MHC Weesp in de bijlage.  

Vriendelijke groet,

Karlijn Sieking
Kathelijn Straatemeier

 

Bijlage
 

Gerelateerd