EHBO en reanimatiecursus in oktober op de club. Geef je nu op. VOL-VOL-VOL

Algemeen 4 Oktober

Alle 3 de avondcursussen zitten vol. We hebben al een reservelijst. Geweldig dat er zoveel mensen deze cursus willen doen.
We organiseren waarschijnlijk in november nog een paar cursussen. Communicatie daarover volgt.

Inschrijven niet meer mogelijk

Vanaf volgende week worden er op 3 avonden EHBO/AED cursussen gegeven in het clubhuis.

Weet jij hoe de AED werkt op de club? Of hoe je moet reanimeren?

Het kan zo maar gebeuren. Dat je de AED nodig hebt. Of een andere EHBO ingreep. Weet jij wat te doen? Hoe te handelen? Bij jouw kind, een teamgenoot of bezoeker?

Nu is je kans om het te leren. Ouders, spelers, scheidsrechters. Nuttig voor iedereen.

Steven Winkel (keeper veteranen A) en Evelien van Amsterdam (speelster veterinnen B)geven de cursus. Beiden zijn gediplomeerd (reanimatie) verpleegkundige.

Kosten: gratis
Locatie: clubhuis
Aantal deelnemers per cursus: 6

Wanneer:
1- Maandag 11 oktober – van 19.30 – 21.00 uur al helemaal vol

2- Donderdag 14 oktober – van 19.30 – 21.00 uur:  al helemaal vol

3- Woensdag 27 oktober – van 19.30 – 21.00 uur – al helemaal vol

Geef je op via onderstaand mailadres:

Vermeld je naam,
telefoonnummer,
en datum dat je wilt komen.

Het zou mooi zijn als er minimaal 2 spelers per team de cursus volgen. Meer mag natuurlijk ook!

Als er veel meer aanmeldingen zijn dan plekken dan kom je op een reservelijst en organiseren we in november nog een paar cursussen.

Meer informatie via [email protected]