Wie helpt met opknappen van de terrasbankjes?

2021 15 Juni

We hebben een klus waar we veel handjes bij nodig hebben: het opknappen van de terrasbankjes (18 stuks). De bankjes komen nog uit het clubhuis op de Papenlaan. We willen graag dat ze nog jaren meegaan, maar daarvoor hebben ze een opknapbeurt nodig. Help jij mee?

Hoe werkt het?
Je kan wanneer je wilt (kan eventueel ook thuis) een bankje schoonmaken, schuren en beitsen. Spullen zetten we klaar in het clubhuis. Laat ons weten dat je een bankje wilt opknappen en ongeveer wanneer je dat wilt doen. Dan zetten wij een bankje voor je klaar. Ook een leuke activiteit om als team te doen.

Vragen
Heb je vragen? Wil je een bankje opknappen? Laat het ons (Peter van den Hout en Kathelijn Straatemeier) weten via [email protected]

In de bijlage vind je een omschrijving van wat er moet gebeuren.

Er zijn nog geen reacties, plaats uw reactie hieronder

Reageer op het nieuws