Stem op MHC Weesp bij Rabo ClubSupport

2022 20 September

Rabo ClubSupport is weer gestart. Heb je een rekening bij Rabobank en ben je lid, dan kan je stemmen op je favoriete club. We hopen dat je voor MHC Weesp stemt. Met de opbrengst willen we trainingsmaterialen aanschaffen. Roep ook vrienden en familie op om op MHC Weesp te stemmen.

Stem voor 27 september via de Rabo App of Rabo Online Bankieren

Naast op Mixed Hockey Club Weesp moet je op nog 2 andere verenigingen stemmen. Krijg je geen popup in de app, kijk dan in de app onderin bij  'service-lidmaatschap'

Rabo ClubSupport
Rabobank biedt via ClubSupport alle verenigingen en stichtingen in Nederland de kans om geld te verdienen voor de clubkas. De Rabobank gelooft in de kracht van clubs en verenigingen. Daarom investeren zij een deel van de winst in clubs en verenigingen door het hele land. Zodat zij kunnen blijven doen wat ze nu al doen: de buurt sterker en beter maken.

Vorig jaar hebben we terras meubilair aangeschaft, een nieuwe tent blijft op onze wensenlijst staan.