ALV maandag 2 november 20.00 uur via TEAMS

2020 31 Oktober

Maandag 2 november om 20.00 uur is de algemene ledenvergadering (ALV). De  TEAMS-link vind je achter de inlog bij 'Club/documenten/ ALV 2020 / Link online ALV 2 november 2020'.

Agenda

• FinanciĆ«n (vaststellen begroting seizoen 2020/2021, vaststellen contributies seizoen 2020/2021, vaststellen kascommissie)
  • Terugblik vorig seizoen en vooruitblik huidig seizoen
  • Bestuurszaken
  • Nieuw rood reserve shirt

Stukken
De agenda en notulen van de vorige vergadering ende financieel stukken zijn te vinden achter de login onder: 'Club/documenten/ALV 2020.

Achtergrond bestuurszaken

• Verlenging Paul Hulsman en Irma van Houten
    De termijn van zowel Paul Hulsman (technisch commissaris jeugd) en senioren), als van Irma van den Hout (secretaris) is afgelopen. Beide hebben aangegeven hun functie te willen verlengen. Namens het bestuur dragen we zowel Paul als Irma voor, voor een nieuwe termijn van drie jaar.

• Functies Gernout Erens, Alwin Holander en Kathelijn Straatemeier
    De termijn van Gernout Erens (Penningmeester) is afgelopen. Gernout heeft aangegeven zich niet verkiesbaar te stellen. Alwin Hollander (algemeen commissaris) neemt de penningmeesterfunctie van Gernout over. Kathelijn Straatemeier (hockey organisatorische zaken) neemt de functie van Alwin over.

• Evelien van Amsterdam voorgedragen voor hockey organisatorische zaken
    Met groot genoegen dragen wij namens het bestuur Evelien van Amsterdam voor, om de bestuursfunctie hockey organisatorische zaken in te vullen en daarmee toe te treden tot het bestuur. Evelien is al jaren actief binnen de club o.a. als lijncoƶrdinator, lid evenementen commissie en coach. Ze speelt, met een korte tussenstop, al vanaf haar jeugd bij Weesp en momenteel bij dames veteranen B.

Tegenkandidaten voor de bestuursfuncties technisch commissaris, secretaris en hockey organisatorische zaken kunnen zich melden bij het secretariaat.

Aanmelden voor ALV via: [email protected]