MHC Weesp zoekt een terrein- en accommodatiebeheerder

2020 30 Augustus

We zoeken een allround klusjesman en schoonmaker voor 16 tot 20 uur per week. Kan eventueel ook als duobaan door twee personen gedaan worden. Naast het zelf uitvoeren van werkzaamheden ben je ook verantwoordelijk voor het inschakelen van professionals als dat noodzakelijk is. Vaak werk je samen met vrijwilligers van de club, maar je werkt ook vaak alleen.

De werktijden zijn redelijk flexibel zelf in te delen. Maandagochtend is een verplichte werkochtend om het clubhuis en de velden schoon te maken na een druk hockeyweekend. Je wordt ook gevraagd om regelmatig op zaterdag op de club te zijn. Op zaterdag krijgen we namelijk de meeste bezoekers en gebruikers op het sportcomplex.

Lees hier een volledige omschrijving van de vacature.

Wil je meer informatie of je aanmelden voor deze vacature? Stuur een mail naar Kathelijn Straatemeier [email protected]