Zaalcompetitie was weer leuk en succesvol

2024 13 Februari

Het was weer een geweldig zaalseizoen, met veel leuke en spannende wedstrijden. Er zijn maar liefst zeven teams kampioen geworden. Zij worden allemaal gehuldigd op de eerste competitiedag: zaterdag 2 maart.

Voor MO12-1 was het een totale verrassing dat ze in het laatst weekend kampioen werden, terwijl het voor JO16-1 en MO12-12 al de week voor hun laatste wedstrijd duidelijk was. JO14-1 werd in hun laatste hockeyweekend kampioen met 2 punten verschil met de nummer 2. MO18-1 is met 7 punten verschil van de nummer 2 kampioen geworden. Er deden 26 junioren teams van MHC Weesp mee aan de zaalcompetitie. Ook de niet kampioenen hebben leuk en goed gespeeld.

Senioren
Vijf senioren teams deden mee aan de zaalcompetitie. Dames 1 wist zich te handhaven in de subtopklasse en dat is een mooie prestatie. Heren 1 is kampioen geworden en gaat volgend jaar subtopklasse spelen. Ook heren 2 werd kampioen.