Voordelen van THC als nieuwe sponsor

2024 17 Januari

Onlangs is bekend gemaakt dat The Hockey Centre de hoofdsponsor is van de tenues voor MHC Weesp. Wij kijken uit naar de samenwerking. Wat betekent dit voor de leden van MHC Weesp?

💫 Je tenue kan je binnenkort aanschaffen in de winkel van The Hockey Centre in Almere of op hun website: thehockeycentre.nl.
💫 The Hockey Centre komt een aantal keer per jaar langs op de club, dan kan je hockey essentials kopen.
💫 The Hockey Centre is altijd te bereiken via WhatsApp, e-mail of telefonisch voor je vragen over hockeyspullen, maar ook over hockey zelf. Zij delen graag hun kennis met andere hockeyers.
💫 The Hockey Centre heeft altijd leuke acties lopen en je spaart loyalty punten, waarmee je verschillende kortingen kan ontvangen.