Kampioenen?

Hockey 29 Mei

Het einde van het seizoen is in zicht. Wie is of wordt kampioen? Hier een overzicht. Veel plezier deze laatste competitie weekenden voor alle spelers, want kampioen worden is leuk, maar gewoon lekker hockeyen is leuker.

Kampioenen
JO12-2 is al kampioen!

Kunnen dit weekend kampioen worden

Zaterdag 1 juni
JO16-1 staat bovenaan, maar ze moeten nog tegen de andere titelkandidaat spelen. In een direct duel gaan ze uitmaken wie kampioen van de landelijke subtopklasse wordt. Kom kijken om 11.20 uur op hockeyclub Hoorn.

Zondag 2 juni
H45-1 staat vijf punten los van de nummer twee met nog twee wedstrijden te spelen. Ze hebben zondag aan 1 punt genoeg om kampioen te worden. Ze spelen om 10.45 uur. Ze kunnen naar de hoofdklasse promoveren, dus kom de heren aanmoedigen.

Overige kanshebbers

MO16-1 heeft kans op het kampioenschap. Er zijn drie teams met 14 punten. De nummer een heeft 17 punten. Met nog twee wedstrijden te spelen zijn er dus nog kansen. Zaterdag 1 juni spelen ze om 14uur op kunstgras 1 tegen de nummer 1. Spannend!

JO16-2 kan op papier nog kampioen worden..... Nummer 1 (Naarden JO16-4) moet dan twee keer verliezen en Weesp twee keer winnen.

MO12-2 staat met twee andere teams op de eerste plaats. 8 juni spelen ze tegen een van de andere titelkandidaten. Dat kan een beslissende wedstrijd worden als ze komende zaterdag van de onderste winnen.

Heren 1 staat met vier punten los stevig bovenaan, maar er zijn nog drie wedstrijden te spelen en hun tegenstanders zijn niet de minste. Komende zondag speelt heren 1 uit tegen Zevenaar (nu nummer 4) , maar op 8 juni kan je ze thuis kijken tegen Mezen (nu nummer 5). Dan wordt ook duidelijk of we 16 juni allemaal naar Leusden moeten afreizen om het kampioenschap en promotie naar de eerste klasse te vieren.

Stuur je mooiste kampioenfoto's naar [email protected]