Even voorstellen… onze nieuwe verenigingsmanager

2022 19 September

Dit seizoen is Ulco Proost begonnen als verenigingsmanager bij MHC Weesp.

Hij zal zich met name bezighouden met het binden en verbinden van leden, het werven van actieve leden en contacten onderhouden met leveranciers.

In deze nieuwe functie neemt hij een aantal taken over van Kathelijn Straatemeier, maar zal in de meeste gevallen een coördinerende rol hebben.

Samen is… moet ook hier leidend zijn, we moeten het met zijn allen oppakken.

Ulco heeft zijn hele jeugd bij Laren gehockeyd en daarna een aantal jaar voor de bond gefloten. Na er een tijd tussenuit te zijn geweest is hij nog een aantal jaren actief geweest in Muiderberg heren 1. Daarnaast is hij altijd actief geweest als vrijwilliger binnen verschillende verenigingen en organiseert al meer dan 10 jaar sloeproeiwedstrijd Muiden Pampus Muiden en is daardoor meer dan bekend met het vrijwilligersleven.

Ulco is veelal door de week op onze vereniging te vinden. Mocht je hem willen bereiken kan dat via [email protected] of op 06 – 29 58 30 68.