Versoepelingen: er mag weer meer vanaf 26 juni

2021 22 Juni

Met de verdere versoepeling van de coronamaatregelen gaat ook de hockeywereld een stukje verder open. Vanaf zaterdag 26 juni mogen senioren (competitie)wedstrijden tegen teams van andere verenigingen spelen. Daarnaast is publiek weer toegestaan. Hieronder de complete lijst met regels. Vanaf  a.s. zaterdag 26 juni geldt als belangrijkste maatregel 1,5 meter afstand.

Publiek
Publiek is toegestaan. Houd wel 1,5 meter afstand. De witte voetjes langs de lijn kunnen je daarbij helpen. Registreer je aanwezigheid op het terrein met de QR code bij het hek of via deze website: https://mhcweesp.nl/registratie/Default.asp

Clubhuis
Komende zaterdagen is het clubhuis open, maar met beperkt assortiment. Je kan alleen wat te drinken halen, dus geen eten. Kleedkamers en douches zijn open (ook hier geldt 1.5 m afstand). Je kan geen teambespreking houden in de kleedkamer. Doe dat buiten.
Blijf na de wedstrijd niet hangen op de club.

Wedstrijd
Heb je met je team een wedstrijd, dan regel je zelf de bardienst en scheidsrechters. Velden reserveer je via het wedstrijdsecretariaat.

Uitwedstrijden
Voor kinderen ouder dan 12 jaar en volwassenen geldt, draag een mondkapje in de auto