Sponsor in de etalage: INFRAHANDS

2021 31 Maart

Het bedrijf Infrahands levert helpende handjes bij allerlei klussen, van verkeersregelaars tot klussers. Daarnaast geven ze rijlessen. Ze hebben een mooie aanbieding voor leden van MHC Weesp. Sinds januari 2021 zijn ze sponsor van MHC Weesp. We spreken met Gérard Boelenkamp,  eigenaar van Infrahands.

Jullie doen veel werk in de verkeersveiligheid. Wat doen jullie precies?
Wij leveren voornamelijk verkeersregelaars en/of veiligheidspersonen aan bedrijven die bezig zijn met werkzaamheden aan het wegennet. Deze verkeersregelaars en veiligheidspersonen zorgen ervoor dat de klant ongestoord te werk kan gaan en de bestuurders veilig kunnen rijden.

Welke diensten bieden jullie het meeste aan?
Naast de verkeersregelaars en veiligheidspersonen via InfraHands B.V. bieden wij ook veel schoonmakers, bouwruimers, timmerlieden en allerlei handige handjes aan via ProHands B.V.

Jullie geven ook rijlessen. Op onze club hebben we natuurlijk veel jeugd die wil leren rijden. Wie rijden er het beste tijdens de lessen? Jongens of meisjes?
Dit is een moeilijke vraag om te beantwoorden. Het verschil zit hem namelijk niet in het geslacht, maar in hoe rijvaardig een leerling is. Het ligt er aan of de leerling een snelle leerling is of niet. Zowel jongens als meisjes kunnen hele goede bestuurders zijn!

Leden van MHC Weesp krijgen van ons bij afname van een pakket één GRATIS les!

We zijn bijna buren op de 's Gravelandseweg, hoe lang bestaan jullie al als bedrijf (bedrijven)?
InfraHands B.V. bestaat in juni 5 jaar en ProHands B.V. bestaat zelfs al langer. Sinds afgelopen januari bestaat ProHands B.V. 6 jaar.

Hoe zijn jullie als sponsor bij MHC Weesp terecht gekomen?
Via Nanko Sieking (Nanobyte-een van de huidige sponsors-red) zijn wij terecht gekomen bij MHC Weesp. De sponsorborden langs de weg vallen goed op en wij zagen dat er nog plek was om eigen borden te hangen. Wij hebben contact gezocht en zijn nu trotse sponsor van MHC Weesp!

Sport jezelf of je gezinsleden ook? Toevallig bij onze club?
Nee, zelf doe ik niet aan een sport. Eén gezinslid doet af en toe aan fitness en hardlopen, maar verder geen teamsport zoals bij MHC Weesp.

Wat kunnen MHC Weesp leden met een eigen bedrijf verwachten als ze met jullie een afspraak maken om een dienst af te nemen?
Wij houden van korte lijnen en kunnen snel leveren, wij doen ons uiterste best om er voor te zorgen dat onze klant volledig wordt ontzorgd.

Waar kunnen mensen terecht voor meer informatie?
Wij hebben net een nieuwe website: www.infrahands.nl hierop zijn al onze diensten te vinden. Uiteraard kan er ook gemaild worden naar [email protected],  [email protected] of gebeld worden naar 0294-203031 (InfraHands B.V.) / 0294-203030 (ProHands B.V.).

Op de foto:
Links: Gérard Boelenkamp, directeur