LG-team zoekt nieuwe leden

2020 11 Maart

Heb je een lichamelijke handicap en ben je op zoek naar een sport die je met anderen kunt doen? Dan zoekt hockeyclub MHC Weesp jou! Het LG-team (Lichamelijk Gehandicapt) zoekt nieuwe leden. Het Team bestaat nu uit slechts drie personen.

Heb jij een lichamelijk beperking (niet rolstoel afhankelijk) en ben je 18 jaar of ouder, kom dan met ons meedoen. Heb je ook een kleine verstandelijke beperking, dan is dat geen probleem.We trainen elke zondagochtend en spelen af en toe een wedstrijd. Onze eerst volgende thuiswedstrijd is 18 april. Kom kijken en zie hoe leuk hockeyen met het LG-team is.

We zouden heel graag een eigen team willen formeren om samen te sporten en plezier te hebben?

Ben jij de persoon die we zoeken of ken je iemand? Stuur dan een mailtje naar: [email protected]

(wedstrijd van zaterdag 14 maart is ivm coronavirus afgelast)