Meld je gratis aan voor de cursus clubscheidsrechter

2020 18 Januari

Op maandagavond 27 januari start een nieuwe cursus clubscheidsrechter (CS). Het halen van je scheidsrechterskaart is verplicht voor leden vanaf de B-jeugd en ouders van leden vanaf de D-jeugd.

E-learning
We starten met een introductie avond. Vervolgens ga je thuis studeren via e-learning. Op maandag 24 februari komen we bij elkaar voor een vragenuurtjes en op maandag 2 maart volgt het examen.

Examen
Het examen zelf bestaat uit 30 vragen waarvan je er maximaal 8 fout mag hebben. Ongeveer 25 vragen gaan over veldhockey en circa 5 vragen over zaalhockey. Na het slagen ontvang je, je eigen scheidsrechtersnummer.

Informatie en aanmelden
Meer informatie en aanmelden via [email protected], dan krijg je uitleg over het aanmelden via LISA. De kosten worden door de club vergoed. De club betaalt 7,50 euro per kandidaat aan de KNHB. Daar krijgen we een examinator voor die het examen afneemt.