Oproep voor alle ervaren scheidsrechters

- 29 September

We starten op korte termijn weer met de nieuwe CS+ (clubscheidsrechters plus) cursus van dit seizoen.

De CS+ cursus is bedoeld voor ervaren scheidsrechters die fluiten leuk vinden en beter willen worden. Je beheerst uiteraard de spelregels en leert tijdens de cursus met name hoe je de lastige wedstrijden beter kunt managen. De opleiding is puur gericht op de praktijk, bestaat uit 3 workshops in de avond (waarbij je geacht wordt aanwezig te zijn), tevens fluit je 5 wedstrijden onder begeleiding van een leercoach. De data en tijden van de workshops en de wedstrijden worden in goed overleg bepaald.

Meer informatie kun je vinden via bijgaande link: https://www.knhb.nl/app/uploads/2016/12/CS-Informatie-cursist-aug-2016.pdf

Wil je graag meedoen, meld je dan z.s.m. aan, maar uiterlijk vóór 1 november bij Joost van Loon, coordinator CS+ via [email protected].

Heb je nog vragen, dan kun je die ook sturen aan bovenstaand e-mailadres of één van de CS+ leercoaches, Bas Monnier of Cees Sluyk, aanspreken.

Het aantal plaatsen is beperkt, waardoor mogelijk niet alle kandidaten dit seizoen aan bod zullen komen.

Met vriendelijke groet,

Arbitragecommissie MHC Weesp