De grote clubactie is bijna afgelopen

Actie 18 Oktober

Nieuws afbeelding Laatste kans om nog loten te kopen!

We hebben tot nu toe al meer dan € 7.000,- opgehaald, een record opbrengst! Loten kopen kan tot 23 oktober bij een van onze jonge leden, of tot 3 november online. Vergeet niet je boekjes in te leveren.

Koop loten online
Wil je loten kopen maar is er nog niemand langs geweest? Via deze link kan je loten van MHC Weesp kopen: Steun MHC Weesp - Grote Clubactie

Tussenstand meest verkochte loten (stand 16 oktober)

Positie Team Antal loten
1 jongens O8-oranje 284
2 meisjes O8-rood 212
3 meisjes o12-1 189
4 meisjes O9-blauw 168
5 jongens O10-wit 151

Inleveren Lotenboekje
Lever de lotenboekjes voor zondag 3 november in de speciale Grote Clubactie Schatkist achter de bar in het clubhuis. Is het clubhuis gesloten? Doe ze dan in de brievenbus bij Ossenmarkt 27.

Opbrengst
Per verkocht lot gaat 80% (€2,40) direct naar MHC Weesp. Afgelopen jaren hebben we mooie dingen kunnen kopen van de opbrengst van deze actie: een ballenkanon, bidonvuller en nieuwe doeltjes voor het miniveld.

Heb je een goed idee wat we dit jaar met de opbrengst kunnen doen? Laat het ons weten, alle ideeën zijn welkom!