Trainingen Dec. Jan. feb.

2015 en eerder 27 December

Hieronder staat een duidelijk wedstrijd- en trainingsschema voor de maanden december, januari. Dan weten jullie precies wanneer je moet trainen en spelen.

In januari en februari wordt het SUPERSPETTERENDE Mini-Zaalhockeytoernooi georganiseerd. Je speelt dan in Sporthal Muiden met je team wedstrijdjes 3x3 of 4x4.
Dat toernooi is op zaterdagmiddagen van 13:00 uur (1 uur) tot 17:00 uur (5 uur).
De wedstrijd data zijn 10-01, 17-01, 24-01, 31-01 en 07-02.
Nadere informatie en toernooischema volgt! Kijk regelmatig op de website.
Denk er goed aan in verband met andere afspraken !

WEDSTRIJDEN VELD
In januari en februari worden er geen veldwedstrijden gespeeld.(midwintercompetitie) gespeeld. In plaats daarvan spelen alle teams mee in het Mini-zaalhockeytoernooi.
De eerste veld training is voorlopig gepland op 04-02-09. (Afhankelijk van het weer)