Nu ook gratis shirts voor nieuwe leden

2024 9 Februari

Aan het begin van dit seizoen konden de leden van MHC Weesp gratis nieuwe shirts (met de nieuwe sponsors) ophalen bij Bijvoet. Nu zijn er ook shirts beschikbaar voor leden die dit jaar lid zijn geworden, maar de uitgifte gaat anders.

De uitgifte van de shirts gaat anders, omdat Bijvoet niet meer bestaat. Nieuwe leden kunnen bij de verenigingsmanager, Ulco Proost, op de club een voucher ophalen. Met de voucher kan je in de winkel van The Hockey Centre Almere (dus niet online) een set shirts ophalen.

De voucher kan in de week van 12 februari opgehaald worden op maandag van 13.00 tot 20.00 uur en dinsdag tot en met vrijdag tussen 14.00 en 17.00 uur. In de week van 19 februari is de verenigingsmanager niet aanwezig.

Ben je al langer lid, maar heb je nog geen nieuwe shirts, neem dan ook even contact op. Je kan de verenigingsmanager bereiken via: [email protected].