Heren 1 MHC Weesp kampioen in de zaal

2024 4 Februari

Het was jaren geleden dat ons heren 1 promoveerde in de zaal. Maar dit jaar was het zover. Een knappe prestatie van het team, dat alles op alles heeft gezet om het kampioenschap en de promotie naar de subtopklasse dit jaar binnen te slepen. Het zaalseizoen duurt nog tot en met 11 februari, dan volgen de foto’s van alle zaalkampioenen. Dat zijn tot nu toe de teams: MO12-1/2, MO18-1, JO14-1, JO16-1 en dus heren1.

Heren 1, bestaande uit negen heren waarvan een deel is doorgegroeid vanuit de jeugd van MHC Weesp, was vanaf de start van de zaalcompetitie zeer ambitieus en gemotiveerd. Er werd gedisciplineerd getraind en er zijn meerdere oefenpotjes gespeeld. Het helpt dat de mannen ook buiten het veld goed met elkaar overweg kunnen. Sommige spelers studeren nog, anderen werken al, de leeftijden verschillen en de karakters ook, maar het is een mooie mix mannen bij elkaar. Nu gaan ze het veld weer op, om daar met de rest van het veldteam wederom te gaan strijden voor het kampioenschap.

Wij feliciteren de leden van heren 1 met het behalen van het kampioenschap: Daim Dessauvagie, Iza en Sem Edel, Pieter van Grinsven, Alex Kalff, Stan van Rheenen, Roy Simons, Bart en Rens de Vries .