De Grote Clubactie heeft 5.416 euro opgebracht

2023 1 December

De verenigingen uit Weesp haalden samen 29.551 euro op. Waarvan ruim 18% naar MHC Weesp gaat. Bedankt aan alle mensen die een lot gekocht hebben en de jonge leden die hun best hebben gedaan om loten te verkopen.

De jeugdleden en de teams die de meeste loten hebben verkocht ontvangen na de winterstop hun prijzen. Wil je weten of er een prijs is gevallen op je lot? Ga naar: lotchecker.clubactie.nl

Online verkoop groeit
Trotse verkopers gaan nog steeds massaal langs de deuren voor hun vereniging. Hierbij wordt óók de online verkoopmethode succesvol ingezet. Van het scannen van een QR-code aan de deur tot het delen van linkje via WhatsApp; van de ruim 5,4 miljoen verkochte loten werden er maar liefst 7 op de 10 online aangekocht.