Extra training voor jeugdleden breedteteams

2023 2 November

Vanaf vrijdag 10 november organiseert de jeugdcommissie van MHC Weesp extra trainingen voor spelers voor de jeugd O12-O18 uit de breedteteams (dus niet de eerstelijnsteams).

Deze training is bedoeld voor alle individuele spelers die hun techniek willen verbeteren. Bijvoorbeeld de scoop goed leren of beter leren flatsen. Een dummy maken waar iedereen intrapt of leren de bal doodstil te stoppen.

De training is van 17.00 tot 18.00 uur (verzamelen bij ingang clubhuis aan de fietsenstalling kant). Opgeven is niet nodig. Kom gewoon en neem een teamgenootje mee, wel zo gezellig.

De training is niet bedoeld voor eerstelijns spelers en ook niet voor teams die een extra training willen. Heb je vragen over deze training? Mail dan naar [email protected]