Rabo Clubsupport heeft ruim € 1.500 opgeleverd

2023 17 Oktober

Rabo ClubSupport heeft het geweldige bedrag van € 1.667,97 opgeleverd. Hartelijk dank voor de 75 stemmen op MHC Weesp! Met de opbrengst gaan we trainingsmaterialen aanschaffen.

De club wil deze bijdrage gebruiken om een Hockey 5S set aan te schaffen: Hockey 5S is de nieuwe manier van trainen en spelen met 5 tegen 5: snel, dynamisch, intensief, compact, technisch en vooral leuk. We hebben een maand zo'n set op proef gehad en iedereen was enthousiast over deze vorm van trainen.

Rabo ClubSupport
Rabobank biedt via ClubSupport alle verenigingen en stichtingen in Nederland de kans om geld te verdienen voor de clubkas. De Rabobank gelooft in de kracht van clubs en verenigingen. Daarom investeren zij een deel van de winst in clubs en verenigingen door het hele land. Zodat zij kunnen blijven doen wat ze nu al doen: de buurt sterker en beter maken. Leden van Rabobank mochten tot 27 september op hun favoriete club stemmen.