Hockey7 – informatieavond voor mannen

2023 12 Oktober

MHC Weesp heeft sinds twee seizoenen met veel succes een dames Hockey7 team. Een team van inmiddels twintig dames die op maandagavond trainen en om de week op vrijdagavond wedstrijden spelen. Op maandag 16 oktober is er op MHC Weesp een informatieavond voor mannen die geïnteresseerd zijn om Hockey7 te gaan spelen.

Hockey7 is onder andere bedoeld voor hockeyer die niet meer iedere zondag op het veld willen staan, maar niet willen stoppen met hockeyen. Het wordt – zoals de naam al aangeeft – gespeeld in teams van zeven spelers/speelsters. Teams spelen op vrijdagavonden (maar niet elke week) twee wedstrijden van elk 25 minuten. Er wordt gespeeld op een half veld, zonder keeper en scheidsrechters.

Maandagavond 16 oktober informeren we geïnteresseerde mannen over de Hockey7/Sevenscompetitie. Dus kom gezellig langs en vergeet niet je hockeyende buren mee te nemen!

We zien je graag maandag 16 oktober om 20 uur in ons clubhuis aan de 's-Gravelandseweg 3 in Weesp. Aanmelden voor deze avond kan via [email protected].

Vrouwen die geïnteresseerd zijn, kunnen zich aanmelden om mee te trainen via [email protected].