Grote clubactie: alleen maar winnaars

2023 4 Oktober

Koop loten, steun MHC Weesp en maak kans op mooie prijzen? 🏆

Ben je al aangesproken door een van de jonge MHC Weesp leden om een lot te kopen? Koop dan een lot. Er zijn alleen maar winnaars. Je kunt ook online loten kopen.

Je maakt een kind blij
Alle jongste Jeugd en O12-leden die 25 loten hebben verkocht, mogen een cadeautje uitkiezen. Dat kan op woensdagmiddag 11/10, 1/11 en 8/11 tussen 15-16 uur. De kinderen en teams die de meeste loten verkocht hebben krijgen een prijs. Alle kinderen hebben een lotenboekje met een QR-code. Via deze QR-code komen ze op hun persoonlijke verkooppagina. De link naar de verkooppagina is makkelijk te delen via bijvoorbeeld whatsapp met familieleden en vrienden.

Stand van teams met meest verkochte loten

Positie

Aantal loten

Meisjes O10-rood

Meisjes O8-wit

Meisjes O10-blauw

Meisjes O12-2

Jongens O10-wit

Je maakt de club blij
Per verkocht lot gaat 80% (€2,40) direct naar MHC Weesp. Afgelopen jaren hebben we mooie dingen kunnen kopen van de opbrengst van deze actie: een ballenkanon, bidonvuller en nieuwe doeltjes voor het miniveld. Heb je een goed idee wat we dit jaar met de opbrengst kunnen doen? Laat het ons weten, alle ideeën zijn welkom!

Je maakt jezelf blij
Loten koop je natuurlijk om MHC Weesp te steunen, maar je maakt ook kans op mooie prijzen? Bekijk het prijzenpakket

Niemand bij je langs geweest?
Wil je loten kopen maar is er nog niemand langs de deur geweest? Via deze link kan je loten van MHC Weesp kopen: lot.clubactie.nl/lot/mhc-weesp/200351