Proeftrainingen voor volwassenen bij MHC Weesp

2023 20 September

Ieder voorjaar organiseert MHC Weesp proeftrainingen voor jeugd in Weesp die wil kennismaken met hockey. Dit najaar biedt de club ook gratis proeftrainingen aan voor volwassenen. Vooral dames van 30 jaar en ouder zijn van harte welkom.

MHC Weesp is een echte familieclub, waar gezelligheid en sportieve ambities centraal staan. Op het mooie complex aan de Vecht, met inmiddels 3 moderne watervelden, spelen meer dan 850 actieve leden iedere week hun trainingen en wedstrijden. Het aantal jeugdleden is nog altijd groeiende, maar de club heeft ook een aantrekkelijk hockey-aanbod voor volwassenen.

De club telt diverse seniorenteams (vanaf 18 jaar) en veteranenteams (vanaf 30 jaar) op verschillende niveaus. Deze teams trainen gemiddeld één keer per week en spelen een wedstrijd op zondag. In meerdere teams is ruimte voor nieuwe spelers, maar er is vooral ruimte bij de zogenaamde Veterinnen (dames van 30 jaar en ouder die hockey weer op willen pakken).

Dus iedereen die zin heeft om te hockeyen, en in het bijzonder dames boven de 30 jaar, kan dit najaar in 3 proeftrainingen kennismaken met een team en de hockeyclub. Aanmelden kan door een mail te sturen naar [email protected]. Er wordt dan in overleg gekeken met welk team je kan meetrainen. Benodigdheden zijn een bitje en scheenbeschermers. Hockeysticks zijn te leen op de club.