De Grote Clubactie gaat weer beginnen

2023 15 September

Op 23 september start officieel de Grote Clubactie weer, maar de lotenboekjes worden weekend van 16 september al uitgedeeld. Per verkocht lot gaat 80% (€2,40) direct naar MHC Weesp. Wij hopen dat jullie weer veel loten kopen, zodat we een mooi bedrag krijgen, waarmee we iets moois voor de club kunnen kopen. Wat? Daar mag jij over meedenken!

QR-code Alle kinderen (Jongste Jeugd en O12) ontvangen via hun coach een lotenboekje met hun eigen QR-code. Met deze code komen ze op hun persoonlijke verkooppagina. Door deze code te gebruiken kunnen ze gemakkelijk en snel loten (ver)kopen. De link naar de verkooppagina is makkelijk te delen via whatsapp met opa's, oma's en alle andere familieleden en vrienden om zo nog meer loten te verkopen. Lotenboekjes
Ouderwets het boekje invullen kan ook, maar heeft niet onze voorkeur. De club moet dan namelijk alles handmatig invoeren. In het lotenboekje zet de koper zijn/haar rekeningnummer, waarna het bedrag eenmalig van de rekening wordt afgeschreven. Het lotnummer wordt op het bankafschrift vermeld. De kinderen hoeven dus niet met geld te lopen.

Prijzen voor beste loten verkopers
Heb je 25 loten verkocht of is je boekje vol? Lever het boekje dan in op de club, dan kan je een cadeautje uitkiezen. Dat kan op woensdagmiddag 11/10, 1/11, 8/11  (tussen 15-16 uur). Is je boekje niet vol, maar wil je deze wel inleveren, doe dat dan in de speciale Grote Clubactie Doos in het clubhuis of in de brievenbus bij Ossenmarkt 27 (centrum Weesp) of Bloemendalerpoldersingel 78 (Weespersluis). Wil je nog meer loten verkopen, laat dat dan weten. Dan zorgen we dat je nog een extra boekje krijgt. Degene die de meeste loten verkoopt ontvangt een verrassing en het team dat de meeste loten verkoopt krijgt een cool team uitje!

Denk mee over wat we met de opbrengst gaan doen Afgelopen jaren hebben we mooie dingen kunnen kopen van de opbrengst van deze actie: een ballenkanon, bidonvuller en nieuwe doeltjes voor het miniveld. Heb je een goed idee wat we dit jaar met de opbrengst kunnen doen? Laat het ons weten, alle ideeën zijn welkom! Kinderen willen we ook vragen mee te denken. Wil je loten kopen maar is er nog niemand langs de deur geweest? Via deze link kan je loten van MHC Weesp kopen : Steun MHC Weesp - Grote Clubactie

De Grote Clubactie loopt van 23 september tot 13 november