Nieuwe shirts af te halen bij Bijvoet

2023 22 Augustus

Beste leden,

De nieuwe shirts liggen bij Bijvoet!

Inmiddels kunnen alle geregistreerde spelende leden (behalve keepers) een club- en een reserveshirt afhalen bij de winkel Bijvoet. We vragen iedereen de shirts persoonlijk op te halen in verband met de registratie. Ouders/verzorgers mogen voor hun kinderen (jeugdleden) de shirts ophalen.

Bijvoet

Je hoeft geen afspraak te maken. Kom gewoon naar de winkel op dinsdag t/m zaterdag tussen 11.00 uur en 17.00 uur op Achtergracht 2, 1381 BN Weesp.

De collectie hockeyspullen is door Bijvoet weer helemaal aangevuld met mooie aanbiedingen op schoenen, tassen en 20% op alle sticks!

Oude shirts inleveren!

Op de nieuwe shirts staan de sponsors: Denim Solar, Aemestelle Makelaars Weesp, Hedin Automotive en Bijvoet Sport. De shirts met de oude sponsors mogen niet meer tijdens officiƫle wedstrijden gedragen worden. Lever de oude shirts daarom bij het ophalen van de nieuwe shirts in, dan zoeken we een goede en milieuvriendelijke bestemming voor de oude shirts.

Rugnummers

Rugnummers op de shirts kunnen op een later moment door de teams zelf geregeld worden.

Keepers

De keepersshirts worden apart geregeld. Hierover krijgen de keepers later bericht.

Geregistreerde spelende leden en Jongste Jeugd

De shirts worden eenmalig gratis verstrekt aan alle geregistreerde spelende leden en de Jongste Jeugd. Dit zijn de leden die op 10 augustus geregistreerd staan bij een team dat officiĆ«le KNHB wedstrijden speelt (dus niet aan trainingsleden). Deze lijst met namen is met zorg samengesteld. Mocht bij het afhalen blijken dat iemand onterecht niet op de lijst staat, neem dan contact op met de verenigingsmanager Ulco: [email protected].

Wij zijn als sponsorcommissie heel blij en dankbaar dat de shirts kosteloos aan de leden kunnen worden aangeboden. We hopen dat iedereen het nieuwe shirts met trots draagt!

Met sportieve groet,

De sponsorcommissie