Denim Solar en Aemestelle Makelaars Weesp nieuwe shirt sponsors

2023 11 Juli

Alle leden krijgen twee gratis nieuwe shirts, een club- en een reserveshirt met de nieuwe sponsors: Denim Solar en Aemestelle Makelaars Weesp. Deze mooie deal heeft de club kunnen maken door goed onderhandelen van de sponsorcommissie. De shirts zijn vanaf eind augustus op te halen bij Bijvoet Sport. Meer informatie volgt.

Denim Solar, onderdeel van Solarclarity Group, is een snelgroeiend bedrijf in het leveren van hoogwaardige zonnepanelen aan particulieren. Aemestelle Makelaars Weesp is een vakkundige makelaar waar de klant koning is, met een tweede kantoor in Amsterdam-Zuid.

Waarom nieuwe shirts?

Vier jaar stonden de namen van Rabobank en Bliq op de MHC Weesp shirts. De contracten met deze sponsors liepen af en werden niet verlengd. De sponsorcommissie heeft afgelopen periode internsief gezocht naar nieuwe shirtsponsors. We danken Rabobank en Bliq voor de steun van de afgelopen jaren en zijn blij met de twee nieuwe lokale bedrijven die de club een warm hart toedragen en voor de komende vier jaar de nieuwe hoofdsponsors zijn.

Wanneer reserve shirt

Je draagt in principe altijd het clubtenue (donkerblauw shirt en donkerblauwe sokken). Als je een uitwedstrijd hebt en het shirt en/of de sokken zijn niet onderscheidend genoeg van het thuisspelende tenue, dan draagt het uitspelende team het reserveshirt (rood) en/of sokken (wit).

Oude shirts

De club vindt duurzaamheid belangrijk en wil de oude shirts een goede bestemming geven. Na de zomer volgen details.