MHC Weesp Dames 1 promoveert naar de 1e klasse

2023 13 Juni

WEESP - Het was feest bij de Mixed Hockey Club Weesp. Terwijl het seizoen zondag feestelijk werd afgesloten, speelde MHC Weesp Dames 1 nog tegen Hoorn voor het kampioenschap en deze wedstrijd werd met 3-1 gewonnen.

Daarmee promoveert het team naar de eerste klasse, voor het eerst in de clubgeschiedenis. Dit werd uiteraard uitgebreid gevierd op de club. Coach Arno Ramakers: "In dit team kan iedereen zichzelf zijn en is er onderling heel veel liefde voor elkaar. En dat is de basis van dit kampioenschap”.

Ook Voorzitter Alwin Hollander is erg blij met het behaalde resultaat: "We hebben dit seizoen heel veel energie in de club gestoken en zijn meer dan trots op de resultaten. Het kampioenschap van Dames 1 is echt de kers op de taart!”.

Bron: Weespernieuws

Zie het artikel op weespernieuws.nl: https://www.weespernieuws.nl/nieuws/sport/316294/mhc-weesp-dames-1-promoveert-naar-de-1e-klasse

Er zijn nog geen reacties, plaats uw reactie hieronder

Reageer op het nieuws