Geef je op voor de cursus scheidsrechter

2023 26 Februari

In april en mei wordt weer een cursus georganiseerd om een scheidsrechterskaart te behalen. Lijkt het je leuk om scheidsrechter te worden, of wil je gewoon meer kennis van de regels hebben, geef je dan nu op.

De cursus is voor alle leden (ouder dan 14), ouders, coaches, die nog geen scheidsrechterskaart hebben. De cursus bestaat uit 2 informatie avonden en digitaal oefenmateriaal. Aan het einde van de cursus wordt een digitaal examen afgenomen.

Jeugdleden in de teams O18 en O16 die nog geen kaart hebben zijn al ingedeeld en ontvangen de uitnodiging binnenkort.

Doe jij ook mee? Geef je dan nu op door een email te sturen aan [email protected]