Zaalkampioenen: MO14-1 en MO16-2

2023 25 Februari

Met voor veel teams een spannend laatste competitieweekend is het zaalseizoen inmiddels alweer afgelopen. Verschillende teams wisten de eerdere goede resultaten net niet te verzilveren in het kampioenschap, maar kwamen uit op een verdienstelijke tweede plaats.

De teams MO14-1z en de MO16-2z zijn beide zaalkampioen geworden! MO14-1z is met 47 doelpunten voor en maar 12 tegen kampioen geworden. Voor de MO16-2z was het tot na de laatste wedstrijd spannend. Ze dachten dat ze op doelsaldo tweede waren geworden, maar uiteindelijk bleek dat ze met een gewonnen wedstrijd meer kampioen waren.

Opslagruimte gezocht
De kampioenen worden op een later moment in het zonnetje gezet op de club.
Na twee coronawinters, zijn we blij dat weer een compleet zaalseizoen hebben gespeeld. We zoeken opslag voor de zaalbalken. Heeft iemand een grote loods, schuur of garage? Graag mailen naar: [email protected]