Schrijf je in voor een workshop arbitrage

2023 28 Januari

Iedereen vindt het fijn om goed gefloten te worden. Daarom is het belangrijk om met elkaar te zorgen dat onze kennis over de regels goed is en we ons zeker voelen op het veld. De arbitrage-commissie heeft een aantal avonden georganiseerd om ons daarmee te helpen. Schrijf je in voor deze workshop, zodat het niveau van onze clubscheidsrechters omhoog gaat

De workshop is voor alle ervaren en onervaren scheidsrechters en coaches die meer willen begrijpen over het fluiten van een wedstrijd. De avond bestaat uit een theorie en een praktijk gedeelte, dus neem naast papier en pen ook je fluit mee en doe sportieve kleding aan.

Je kunt je inschrijven voor een van de avonden op:

• donderdag 16 februari
  • dinsdag 7 maart
  • donderdag 9 maart

Bij veel animo is er ook nog een mogelijkheid op vrijdag 10 maart

Inschrijven

Je kunt je tot 10 februari inschrijven door een mail te sturen naar: [email protected].
Graag twee voorkeursavonden opgeven. Per avond is er ruimte voor maximaal 20 deelnemers. Er zijn geen kosten verbonden aan deze workshop.

• 19:00 uur: inloop
  • 19:30 uur: theorie gedeelte in het clubhuis
  • 20:30 uur: praktijk gedeelte op het veld
  • 21:30 uur: vragen
  • 22:00 uur: borrel met hapje

Wat ga je leren?

• hoe maak je duidelijk waarvoor je fluit? (techniek)
  • waar sta je op welk moment? (positionering)
  • hoe geef je aan waarvoor gefloten wordt? (signalering)
  • hoe verkoop je jouw beslissing? (communicatie)
  • hoe kun je elkaar helpen als scheidsrechter (teamwork)

SAMEN is… op niveau fluiten en gefloten worden!