Activiteiten januari: Pubquiz en klusdag

2023 15 Januari

De hockeyclub lijkt in winterslaap, maar stiekem gebeurt er veel. De jeugdteams en een paar volwassen teams spelen in de zaal. Toch staan er voor januari leuke activiteiten op het programma.

Pubquiz

Op woensdag 18 januari vanaf 20 uur organiseert dames 1 een Pubquiz. Teams van maximaal 6 personen kunnen zich aanmelden via online formulier

Klusdag

Op zaterdag 21 januari gaan we de bar en keuken een goede schoonmaakbeurt geven, wat klussen doen en de borden en doeken op de velden schoonmaken, repareren en netjes hangen.

Kom jij ook helpen? We zien je graag. Een eigen emmer en doeken of je gereedschap is wel handig.

Opleiding training geven
Op maandag 23 januari (19:00-21:00 uur) en maandag 6 februari (18:00-20:00 uur met broodjes) zal door de KNHB de Basisopleiding Training Geven worden gegeven in ons clubhuis. Meer informatie