KNHB opleidingsavond groot succes

2022 4 December

Op maandag 28 november was de KNHB basisopleiding coachen in het clubhuis. Onderdeel van het opleidingstraject voor trainers en coaches van MHC Weesp, een speerpunt in het technische beleid van de vereniging.

Chiel-Jan Delis hield namens de KNHB een enthousiast en interactief betoog voor een groep van zo’n 25 belangstellende coaches. Hoe een hechte teamcultuur te maken, omgaan met verschillende types spelers, positiviteit in het coachen, afspraken maken met team en ouders aan het begin van het (zaal)seizoen, en zo meer.

Basisopleiding Training Geven
Op 23 januari en 6 februari om 19:00u is de 2-delige basisopleiding Training Geven. Voor iedereen die nu training geeft, soms meehelpt of in toekomst training zou willen geven.
Kortom: voor iedereendie interesse heeft!