Grote Club Actie: de tussenstand

2022 12 Oktober

Nieuws afbeelding Eind september is de Grote Club Actie van start gegaan met als doel zoveel mogelijk loten te verkopen. Per lot gaat maar liefst 80% (€2,40) direct naar MHC Weesp. Wij hopen dit jaar ook weer een mooi bedrag bij elkaar te krijgen, zodat we hier weer iets moois van kunnen doen of kopen.

Het ziet er naar uit dat we er zeker iets moois van kunnen doen, want de tussenstand is €3232.-

Mooie prijzen
Heb je 25 loten verkocht of is je boekje vol? Lever het boekje dan in op de club, dan kan je een leuk cadeau uitkiezen. Dat kan op woensdagmiddag 2/11, 16/11 en 23/11 (tussen 16-17 uur).
Is je boekje niet vol, maar wil je deze wel inleveren, doe dat dan voor 15/11 in de speciale Grote Clubactie Bus in het clubhuis of in de brievenbus bij Ossenmarkt 27.
Wil je nog meer loten verkopen, laat dat dan weten. Dan zorgen we dat je nog een extra boekje krijgt.
Degene die de meeste loten verkoopt ontvangt een verrassing en het team dat de meeste loten verkoopt krijgt een cool team uitje.

De team tussenstand:
1Meisjes O12-5   179
2Jongens O9-2     146
3Jongens O9-1     138
4Meisjes O8-1     125
5Jongens O12-2   121

Afgelopen jaren hebben we mooie dingen kunnen kopen van de opbrengst van deze actie; een ballenkanon, bidonvuller en nieuwe doeltjes voor het miniveld.
Heb je een goed idee wat we dit jaar met de opbrengst kunnen doen? Laat het ons weten, alle ideeën zijn welkom! Kinderen willen we ook vragen mee te denken.

Wil je loten kopen maar is er nog niemand langs de deur geweest?
Via deze link kan je loten van MHC Weesp kopen :
Steun MHC Weesp - Grote Clubactie