Contributie en incasso

2022 23 Augustus

Afgelopen week is de mail verstuurd met de factuur voor het nieuwe hockeyseizoen 2022-2023.
Zoals aangekondigd in de laatste ALV gaan we dit nieuwe seizoen over naar een nieuwe manier van factureren. Hierbij hebben alle leden zelf de keuze in hoeveel termijnen je wilt betalen.
Er zal geen tweede factuurmoment komen, afgezien van het zaalhockey seizoen en de bijdrage voor lijnteams. Deze volgen op een later moment.

Je kunt de factuur in maximaal 8 termijnen betalen. Het is helaas niet mogelijk om te kiezen op welke data deze termijnverdeling is.
Maak voor 25 augustus aanstaande deze keuze via bovenstaande link. Indien er geen keuze wordt gemaakt zal het bedrag in zijn geheel worden geïncasseerd omstreeks 29 augustus.
Controleer goed of het IBAN nummer nog up-to-date is.
Let op: de incasso vindt plaats via de incassorekening van MHC Weesp van Mollie. Op uw rekeningafschrift zal per lid de naam, het lidnummer en het factuurnummer zichtbaar zijn.

Voor sommige jongste jeugd leden zal een extra factuurregel zitten m.b.t. het zaalhockey seizoen 2021-2022, deze was nog niet geïncasseerd. Het betreft een gereduceerd tarief zoals eerder gecommuniceerd.

Met de huidige inflatie kunnen we ons voorstellen dat het betalen van de contributie niet voor iedereen even makkelijk is. Als dit een probleem is voor jouw of je gezin, laat ons dat dan weten, dan kijken we gezamenlijk naar een passende oplossing.

Mochten er vragen over de factuur zijn, neem dan contact op met [email protected]

Met vriendelijke groet,

Erik Tijs