In Memoriam Sonja Dudok van Heel

Algemeen 10 April

Op 12 april jongstleden is ons Lid van Verdienste Sonja Dudok van Heel op 98- jarige leeftijd overleden. Sonja, de moeder van Wolter de Greve, kwam na een lange internationale carrière als speelsters (zij speelde maar liefst 13 interlands, en als internationaal scheidsrechter floot ze diverse wereldkampioenschappen) in de jaren tachtig bij MHC Weesp als coach van dames 1. Met haar kennis en kunde coachte zij op inspirerende wijze ons eerste dames elftal die onder haar leiding promoveerde naar de tweede klasse.

Na deze periode bleef zij het wel en wee van de vereniging volgen. Niet meer actief,  maar via Wolter kreeg zij de ontwikkelingen van de club mee. Sonja maakt prominent deel uit van de historie van de MHC Weesp. Wij zullen haar nooit vergeten.

Naast lid van verdienste bij MHC Weesp, was Sonja lid van verdienste van de KNHB en erelid van Hockeyclub Laren.

Wij wensen de familie en in het bijzonder Wolter, sterkte toe met dit verlies.