Betaald parkeren

Algemeen 1 April

Om de parkeerproblemen in het weekend bij ons complex op te lossen, is besloten m.i.v. dit weekend betaald parkeren in te voeren. Wij hopen zo meer mensen te stimuleren op de fiets naar de velden te komen.

Op termijn zal een slagboom worden geplaatst. Tot het eind van dit seizoen gaan we met een parkeervignet werken. Leden kunnen een parkeervignet aanvragen door een mailtje te sturen naar [email protected]. Vermeld hierin uw naam, team, kenteken en type van uw auto. Door de beperkte ruimte op het parkeerterrein zullen aanvragen voor zgn. SUV´s niet gehonoreerd worden. De kosten à € 15,- zullen met de eerstvolgende contributiebetaling worden verrekend.

Bezoekers en rijders van bezoekende teams kunnen in het weekend een dagkaart aan de bar kopen. De kosten hiervoor bedragen € 2,50. Het wedstrijdsecretariaat zal bezoekende teams vooraf informeren. Voor vragen en reacties kunt u een mailtje sturen naar [email protected]

De parkeercommissie.

Reageer op het nieuws