Henk van Streun overleden

Algemeen 3 Januari

In Memoriam Henk van Streun

03 augustus 1943 – 28 december 2021

Op dinsdag 28 december 2021 bereikte ons het verdrietige bericht dat ons zeer gewaardeerd lid en vrijwilliger Henk van Streun is overleden.

Henk kwam ruim veertig jaar geleden de MHC Weesp binnen als vader van twee hockeyende kinderen, David en Larissa. Al die jaren was hij een trouw supporter samen met zijn vrouw Hetty. Ook toen zijn kleindochters gingen hockeyen was hij als opa langs de lijn te vinden.

Als voorzitter van de sponsorcommissie was hij zeer gedreven om de MHC Weesp uit te dragen onder de ondernemers en winkeliers van Weesp. Als hij zijn zinnen had gezet om een bepaalde sponsor te contracteren moest de ondernemer van goede huize komen om "nee” te zeggen. Henk vertegenwoordigde de MHC Weesp ook op bijeenkomsten van de Industrie Verenging Weesp. Met deze eigenschappen kroonde hij zich, zonder het zelf te beseffen, tot ambassadeur van de MHC Weesp onder de sponsoren. Niet voor niets werd Henk voor zijn inzet en verdiensten in 2018 benoemd tot vrijwilliger van het jaar.

Hij had altijd iets positiefs, op een onbaatzuchtige manier, te melden over zijn commissiebezigheden voor de vereniging. Zijn onvermoeibare enthousiasme en betrokkenheid waren spreekwoordelijk. In Henk van Streun verliest MHC Weesp een ambassadeur van de vereniging. Een mooi, enthousiast en betrokken mens is heengegaan.

Henk we zullen je missen.

Wij wensen de familie veel sterkte met dit grote verlies.

Bestuur, leden en vrijwilligers Mixed Hockey Club Weesp