Dringend vrijwilligers gezocht voor handhaving nieuwe coronaregels dit weekend (en zolang als nodig)

Algemeen 5 November

De overheid heeft besloten dat buitenterrassen en alle binnen-locaties op sportcomplexen alleen toegankelijk zijn na het tonen van een geldig coronatoegangsbewijs (CTB).
(een vaccinatiebewijs, een herstelbewijs of een negatieve testuitslag)

Deze maatregel geldt voor iedereen vanaf 18 jaar. Hier geven wij als club ook gehoor aan. Als we met zijn allen meewerken, kunnen we blijven hockeyen!

Wat betekent dit voor MHC Weesp?

In het weekend:
Wil je het clubhuis in dan moet je je CTB aan de deur te laten zien als je 18 jaar of ouder bent:
·Er staat een vrijwilliger bij de deur om de CTB te scannen.
·Bij een groen vinkje krijg je een stempel. Je hoeft dus maar 1 keer je CTB te tonen en kunt daarna in- en uitlopen door je stempel te laten zien.
·Kan je geen (geldig) CTB laten zien, dan mag je het clubhuis niet in.

Uitzondering:
Voor personen met een functie die aanwezig moeten zijn, geldt deze regel niet. Bijvoorbeeld: coaches, trainers, managers en alle noodzakelijk aanwezige vrijwilligers t.b.v. het clubhuis. Let op: rij-ouders vallen niet onder deze uitzonderingsregel.

Wil je gebruik maken van de kleedkamers?
Laat dan bij de hoofdingang je CTB zien.

Voor het terras zijn we nog op zoek naar een geschikte oplossing, totdat we deze gevonden hebben willen we iedereen erop wijzen 1,5 meter afstand te houden op het terras.

Doordeweeks:
Wil je na de training een drankje drinken in het clubhuis, dan moet je je CTB te laten zien als je 18 jaar of ouder bent:
·De aanvoerder checkt de CTB van alle spelers met de corona check app op zijn/haar eigen telefoon.
·Kan je als speler geen geldig CTB tonen, dan mag je helaas niet het clubhuis in.

Houd je aan de Basisregels
● Blijf bij klachten thuis en laat je testen.
● Houd 1,5 meter afstand.
● Respecteer de vrijwilliger die je vraagt je CTB te laten zien.
● Blijf beleefd naar elkaar.

Vrijwilligers gezocht!
We zijn dringend op zoek zijn naar hulp. Samen zorgen we ervoor dat we de club openhouden en kunnen blijven hockeyen dus meld je hiervoor aan!
Voor a.s. zondag zijn we op zoek naar leden die de CTB checken bij de deur. Deze diensten staan open onder ‘wedstrijdtafel’ in de LISA-app.

Denk aan je eigen gezondheid en die van anderen.

Hoe deel ik mijzelf in voor de ‘Corona checkdienst’ (wedstrijdtafel) in de LISA app?
1- Open de LISA app.
2- Klik op de optie meer|
3- Klik op Plan uw dienst
4- Plan jezelf in voor ‘wedstrijdtafel’ op een van de ‘groene dagen’