Henk Moed overleden

Algemeen 27 Oktober

Onze vriend en hockeymaatje Henk Moed is plotseling overleden op zeventigjarige leeftijd. Henk was sinds 1965 lid van de hockeyclub.

Een aantal van ons heeft met Henk vanaf de jeugd en in Heren 1 gespeeld en later vele jaren in de veteranenteams. In het dagelijks leven was Henk een gerenommeerd wetenschapper, getrouwd met Carla en vader van zoon Robert.

Als academicus was Henk een expert in het onderzoek naar validiteit en betrouwbaarheid van wetenschappelijke data. Als vriend en hockeymaatje was Henk meer dan valide en betrouwbaar. Henk was een fijn mens, oprecht en loyaal. Voor ons alle onwerkelijk dat hij er nu niet meer is. Henk zal zeer worden gemist, de herinnering blijft.

Wij wensen Carla, Robert, familie en vrienden de komende tijd heel veel sterkte toe.

Bestuur Hockeyclub Weesp / Veteranen VL /veteranen zaterdag-ochtend