Evelijn Mommaal en Thijmen Antonis geselecteerd voor regionale bondsteams!

Algemeen 3 Oktober

Elk jaar geeft onze club een aantal talenten op bij de KNHB voor de zogenaamde selectiedagen voor regioteams voor spelers tot 14 jaar. Dit jaar deden Evelijn Mommaal (MC1), Josephine Rats (MC1), Olivier Snoeks (JC1), Cas Mühl (JC1) en Thijmen Antonis (JC1) mee hieraan.

Gedurende drie middagen trainen ze dan met andere spelers van clubs uit de regio onder leiding van selecteurs van de KNHB. Elke keer valt er een aantal spelers af. Uiteindelijk blijven er 16 spelers en 3 stagiaires over. Zij krijgen na hun selectie dan geregeld extra trainingen van de bond. Uiteindelijk worden uit deze 16 (en 3 stagiares) spelers de nationale jong oranje teams samengesteld.

Evelijn en Thijmen zijn afgelopen week geselecteerd dus voor de regioteams! Heel erg gefeliciteerd en als club zijn we enorm trots op jullie. Heel veel succes met de regiotrainingen.

En mocht je ze zien lopen op de club, feliciteer deze toppers dan even!

Meer weten? Check deze info van de KNHB.

Er zijn nog geen reacties, plaats uw reactie hieronder

Reageer op het nieuws