Trainingsschema midwinter (30 nov – 18-dec 2020)

2020 17 November

Het trainingsschema voor E8-teams en overige jeugdteams voor de periode 30 nov tot 18 dec is bekend en hieronder te downloaden.

Waar geen trainer bij staat verzorgt het eigen team een training/trainer. Mochten er nog teams een extra training willen, kunnen ze dat aangeven bij Daniel Hulkenberg. Er zijn in deze periode geen keeperstrainingen.

Trainingsschema 30 nov-18 dec (versie 26 november)

Van 18 dec tot 3 jan ligt de hockey vanuit de club stil. Teams mogen trainen. Teams zijn dan zelf verantwoordelijk voor een trainer. Coaches kunnen voor het vastleggen van een veld contact opnemen met Daniel Hulkenberg.

Voor nu gaan we ervan uit dat voor alle leden de trainingen volgens het trainingsschema op 4 januari weer beginnen. Dit trainingsschema staat op de website onder Hockey/ Trainingen.