Grote club Actie voor een ballenkanon

2020 16 September

Ook dit jaar doet MHC Weesp mee met de Grote Club Actie. Met de opbrengst kopen we een ballenkanon. Deze wordt gebruikt bij keeperstraining, strafcorner oefenen en verdedigingsoefeningen. Een mooie aanwinst voor de trainingen, dus help mee om zoveel mogelijk loten te verkopen. Vanaf 19 september start de verkoop!

Per verkocht lot gaat liefst 80% (€2,40) direct naar MHC Weesp. Vorig jaar hebben we bijna € 1.700 opgehaald voor de club. Dat willen we dit jaar natuurlijk overtreffen!

Bonnenboekjes
Kinderen van de jongste- en D-jeugd ontvangen bonnenboekjes van hun coaches. De kinderen die een vol boekje inleveren kunnen een mooi cadeau uitkiezen (op zaterdagen en woensdagen, vanaf zaterdag 26/9). Degene die de meeste loten verkoopt ontvangt een verrassing en het team dat de meeste loten verkoopt krijgt een cool team uitje!

Online kopen
Je kan de lootjes ook online kopen via: https://lot.clubactie.nl/lot/mhc-weesp/200351. Hier kan je ook komen via de QR-code op de bonnenboekjes. Deel de link met al je bekenden, zodat we de € 2.000 voor het ballenkanon gaan halen.