Gouden tip nieuwe voorzitter wordt beloond

2020 9 Maart

MHC Weesp zoekt een nieuwe voorzitter (m/v) die vanaf 1 september 2020 het stokje overneemt van onze huidige voorzitter AndréLauterslager. Geef jij de gouden tip die leidt tot een nieuwe voorzitter, dan ontvang je een cadeaubon voor een nieuwe EDGE hockeystick.

Als voorzitter ben je het boegbeeld van MHC Weesp, zowel binnen als buiten de vereniging. Op enthousiaste en besluitvaardige wijze geef je verder vorm aan de ambities van onze sportieve en gezellige vereniging om ook de komende jaren een bruisende familieclub met ambitie te blijven. Met een deels nog zelf samen te stellen team en ervaren bestuursleden kan de voorzitter invulling geven aan de bestaande doelstellingen en is er ruimte om met eigen visie en ambitie verder te ontwikkelen.

Onze nieuwe voorzit(s)ter:

• is een verbinder, een goede leider, communicatief sterk en integer;
  • vervult een spilfunctie;
  • verbindt, organiseert en verenigt vanuit de betrokkenheid bij de hockeysport in het algemeen en MHC Weesp in het bijzonder;
  • is de voortrekker van de uit te stippelen route met het oog op de toekomst;
  • denkt in mogelijkheden en kansen.

Namen van geschikte kandidaten kun je mailen naar [email protected]. Naast een naam de reden aangeven waarom jij denkt dat deze persoon onze nieuwe voorzitter moet worden.